کمک مومنانه به ۳۰ خانواده آسیب دیده از کرونا 

کمک مومنانه به ۳۰ خانواده آسیب دیده از کرونا 

تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
سهیلا بهادری گفت: با هدف کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا به ۳۰ خانواده کمک شد که از این تعداد اجاره بهای ۱۵ خانواده و همچنین کمک هزینه درمان ۱۵ بیمار پرداخت شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از اهداف برنامه ها و فعالیت های کانون ام ابیها در دوران کرونایی را دستگیری از نیازمندان برشمرد و گفت: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان بنابراین عمده فعالیت ها و برنامه های کانون به کمک مومنانه اختصاص یافته است.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در همین راستا در اولین گام نیازمندان واقعی و اقشار آسیب دیده از کرونا شناسایی شده و سپس به مناسبت های مختلف با کمک خیرین موسسه نسیم مهربانی و مردم از آنها حمایت کرده ایم.


وی بیان کرد: یکی از این مناسبت هایی که به نیازمندان کمک شد، عید فطر است که در این روز تعداد ۸۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش بیش از ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات تهیه شده و در بین ایتام توزیع شد.


بهادری ابراز کرد: همچنین هم زمان با این عید سعید به همت بچه های مسجدی عضو کانون طرح توزیع نان صلواتی اجرا شده و در این طرح نیز تعداد یکهزار قرص نان به صورت رایگان در بین نیازمندان توزیع شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: طرح اطعام و افطار نیازمندان در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه هایی بود که در شب های پایانی این ماه مبارک اجرا شده و در راستای اجرای این طرح نیز تعداد یکهزار پرس غذای نذری در ب منازل نیازمندان تحویل شد.


وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی در طرح نان صلواتی و نیز در طرح اطعام و افطار نیازمندان کلیه نکات بهداشتی رعایت شده و قرص های نان و غذای نذری بسته بندی شدند.


بهادری ادامه داد: علاوه بر این نیز ۳۰ دست لباس به عنوان عیدانه به خانواده های نیازمند محله مسجد و ساکن محله های همجوار اهدا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد عنوان کرد: با هدف کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا به ۳۰ خانواده کمک شد که از این تعداد اجاره بهای ۱۵ خانواده و همچنین کمک هزینه درمان ۱۵ بیمار پرداخت شد.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: همواره در کمک به نیازمندان سعی ما بر این است که نیازمندان محله مسجد را در اولویت قرار داده و نیز کمک به آنها همراه با حفظ کرامت انسانی نیازمندان باشد.

پایان پیام/ 586